Shopping Cart

Свържете се с нас: support@greendermalab.bg

Безплатна доставка на поръчки над 50 лв

Не губи лятната си форма! Тренировки за есента.

Есента дойде и макар да ни носи романтиката на запалената камина и горещия шоколад, то с нея идва и спадналата мотивация за тренировки. Често свързваме активния начин на живот само и единствено с лятната си форма, но всъщност спортът има много различни ползи за нас, освен да изглеждаме добре по бански. Той се грижи за тялото ни, поддържа мускулите ни активни, помага на ставите да се раздвижат, прави кожата ни по-сияйна, повдига имунитета ни и не на последно място – помага ни да отделяме хормоните на щастието, което влияе на настроението ни. Нима ви трябват повече причини, за да започнете веднага своята тренировка?

Може би тепърва стартирате своето пътешествие към активния начин на живот? Не се притеснявайте ако се лутате между редицата тренировки, които залите ви предлагат. Важното е, когато започвате да не прекалявате с натоварването и да знаете своите лимити. Запомнете, че всяка една болка може да бъде признак, че пренатоварвате тялото си и е добре да спрете до там. Днес ще ви представим 4 тренировки, с които можете да запазите лятната си форма през студените сезони.

  1. Тичане

Есента е перфектното време за тичане на открито! Не е нито много горещо, нито пък е много студено. Всичко, от което се нуждаете, е леко яке, удобни маратонки и мотивация! Едно от най-важните неща, за които трябва да следите при този вид тренировки е дишането и пулса си. На пазара се предлагат редица часовници, с които да следите тези показатели, затова и препоръчваме да инвестирате в такъв. Не се притеснявайте ако при първото ви тичане в парк не успеете да минете цялото си начертано трасе наведнъж – редувайте минута ходене с минута тичане. В крайна сметка важното в случая е да бъдем активни.

  1. Групови класове

Намирането на мотивация за упражнения навън може да се окаже по-трудно, когато времето стане хладно и се опитвате да балансирате работата, университет, децата и домашните задължения. Тук на помощ идват груповите класове, които се отличават със своето разнообразие. Може би сте музикални? Тогава Zumba класовете са създадени специално за вас! Искате нещо по-бойно – опитайте Tae bo! Ако пък искате да тренирате освен тялото си и душата, то тогава се спрете на  йогата. Най-приятното на този тип занимания е, че се грижите за тялото си, но в същото време може да откриете много нови приятели и да изградите връзка с хора, с които със сигурност вече имате едно общо нещо – грижата за здравето!

  1. Колоездене

Това може да бъде перфектната тренировка, ако имате проблеми със ставите или коленете, но в същото време искате да се насладите на меките слънчеви лъчи и чистия въздух навън. Колоезденето оказва по-слабо въздействие върху проблемните зони, което помага за намаляване на болката в ставите, а освен това е забавен начин да добавите аеробни упражнения към деня си. Колоезденето е чудесен начин да изследвате нови пътеки и да се насладите на природата. Друг голям плюс на този тип тренировки е, че са много по-приятни в компания. Така че докато се грижите за тялото си, ще можете да прекарате ползотворно време със своите близки и приятели.

  1. Тренировка у дома

Понякога наистина е трудно да намериш време, за да излезеш да тренираш, затова единственият вариант, който ни остава е да бъдем активни у дома! Нищо не коства да станеш половин час по-рано, а дори ако работиш у дома, да използваш обедната почивка за една хубава тренировка. В онлайн пространството има много видеа, които можеш да следиш, а голяма част от инструкторите дори пускат напълно безплатно цялостни програми. Разбира се, ако искаш нещо персонално, винаги можеш да се свържеш с професионален треньор, който да ти изготви индивидуална програма. Единственият минус на този вид тренировки е, че понякога е лесно да загубиш мотивация, но затова можеш да помолиш своя приятелка да започнете заедно това предизвикателство и да си бъдете опора.

Бонус пети съвет от нас. Освен редовните тренировки, не забравяй, че храната е в основата на доброто здраве и красивата визия. Наблягайте на сезонни продукти, защото те са именно тези, от които имате нужда в това време на годината. Когато приготвяте седмичното меню се старайте то да бъде шарено, красиво, вкусно и полезно! Грижата за здравето трябва да идва както отвън посредством тренировки, така и отвътре с храна. Понякога обаче тялото ни има нужда от допълнителна помощ, която бихме могли да му дадем посредством хранителни добавки и специални лосиони. Вярваме в силата на натуралните продукти, затова разработихме и специален лосион, който да ви помогне в борбата с целулита. Body shaper gel е иновативна формула с мощно действие срещу досадните тръпчинки на “портокаловата кожа”. 

  • Стимулира разграждането на подкожните мазнини и целулитните депа.
  • С нежно загряващо действие и приятен натурален аромат.

Нанасяйте сутрин и/или вечер върху желаната зона. Масажирайте с кръгови движения до пълно усвояване. Използвайте редовно (2 пъти на ден сутрин и вечер) в продължение на 4 седмици, за да постигнете видими резултати.

Body shaper gel – Антицелулитен гел

ЗАБРАВИ ЗА ПОРТОКАЛОВАТА КОЖА!
Иновативна формула с мощно действие срещу досадните тръпчинки на “портокаловата кожа”.

  • Стимулира разграждането на подкожните мазнини и целулитните депа.
  • С нежно загряващо действие и приятен натурален аромат.

Body Shaper Gel е твоят начин да пребориш досадния целулит.

%d bloggers like this: